dinsdag 8 mei 2012

Sunny Moods

Een gezellige drukte gisterenavond in de loods. Nieuwsgierige ogen van de oude meester, de zwager, de huisbazin en een man met een camper (wie the hell was dat eigenlijk?) waren getuige van de klusactiviteiten op deze avond.

Vorige week de onderdelen voor de radiateur nog opgehaald bij de officiële BMW dealer (het mag wat kosten) dus de radiateur weer in ere hersteld en teruggeplaatst. En ondanks dat die niet van de Ikea afkomt hielden we op het laatst toch een plastic dekselachtig afdekplaatje ofzoiets over. Voorlopig maar even in het “doosje over” gedumpt.

Daarna heb ik de buitenste randen van de voorste velgen rood geschilderd voor het rat-look effect. Eerst natuurlijk een beetje schoon gemaakt en een beetje opgeschuurd. Afplakken doen we niet meer bij gebrek aan goede afplaktape. Bij mij op zolder had ik nog een paar nieuwe kwasten gevonden. Ambachtelijk vervaardigde kwasten van hoge kwaliteit chinees varkenshaar zijn een plezier om mee te werken. Maar dat waren deze niet.
Dus maar snel een laagje verf erop gesmeerd. Als het droog is misschien nog een tweede laag.

Tenslotte verdween John op een schoen na geheel in de achterbak om de versterker nog even goed aan te sluiten. Even later gierde er zo’n 140 decibellen door de auto. Dat klinkt weer goed. Althans het geluid an sich. Maar hoe is in hemelsnaam 50 cent (of is het Snoop Dogg?) in de cd speler terecht gekomen? Niet echt onze stijl, maar de subwoofer is er blij mee: I don't know what you heard about me, But a bitch can't get a dollar outta me No Cadillac, no perms, you can't see, That I'm a motherfuckin' P.I.M.P.

Snel uitgezet en uit de stapel cd’s in de loods een cd opgezet waar John had opgeschreven “sunny moods”. Dat moet goed zijn denk ik. En ja hoor. Meteen compenseert Julio Iglesias de boel met wat zwoele spaanse klanken:
Quiéreme, Sin preguntas, sin un por qué, Olvida lo triste que, vivir separados fue.Wat volgens mij zoiets betekent als: Ik weet niet wat je over me hebt gehoord, Maar een vrouwtjeshond (lees: teef) krijgt geen rooie rotcent van mij, Geen Kadett, geen permanent, je ziet niet dat ik een incestueze souterneur ben. Die Julio toch.

Afijn, we zijn weer heel wat opgeschoten vandaag. Nu moet de Beamer eerst door de APK en daarna kunnen we weer verder met de werkzaamheden die de APK keurmeester anders zeker niet door de vingers zal zien.

Door: Martin
http://www.realmenrealcars.co.cc/

1 opmerking:

  1. goed gedaan Johnny, nu nog even een lekje wegwerken
    zelfs Bo is fan met de carsticker.
    het gaat jullie best lukken
    wij vinden het leuk om te volgen
    de huisbazin en de oude meester

    BeantwoordenVerwijderen