maandag 4 juni 2012

Een oorverdovende stilte

Oorverdovend stil is het om de Beamer en om het team 10, Real Men Real Cars. Omdat ik niet wil dat het zo boeiend geschreven blogje ook een langszame dood gaat sterven in deze nog korte aanloop voor de 2012 editie, schrijf ik even deze update. Het lijkt alsof het langszaam uit de hand glipt. Nog maar 14 dagen voor D-day, de BMW moet immers klaar zijn op 15 juni. 16 juni is de dag dat er naar Westerbork afgereisd dient te worden, voor de introductiedag, meet en greet met andere teams en allerhande info op te halen. En klaar is ook klaar, maar dan moeten er nog wel een aantal uren worden ingestoken.
Ik wil onze doelstellingen halen! Maar het laatste wat we gehoord hebben van onze garagist is……”Nog geen tijd gehad, ff doorgeschoven naar volgende week (deze week dus), Mmmwaa da kom wel goed, zal wel een kleinigheidje zijn, regelen we”. Maar er zijn nu bijna 3 weken weggetikt waarin niets bereikt en niets is gebeurd. De Beamer staat er verloren bij op het terrein van onze sponsor. Als teamlid kan ik hier heel moeilijk mee omgaan. Ik wil doorklappen, en klaarstaan zonder dat de deadline druk op legt. Alles in orde hebben en op 16 juni de contactsleutel omdraaien, en dan een nieuw soort (lees harder) geluid horen. Maar in de pitbox (lees Cadillac loods) heerst zo voor aanvang van de carbagerun een oorverdovende leegte en stilte. Als de Beamer er te slecht aan toe is en de kosten niet tegen de baten opwegen (mooie uitspraak), moeten we als de sodemieter op zoek naar een vervanger. Godvers, nogmaals realiseer ik me dat ik hier heel slecht tegen kan. Wat mij (ons) betreft is deze week crusiaal. Week 24, moeten we beslissen of de Beamer gaat herrijzen, of er moet in die week een vervanger geregeld worden en een opleuk programma ondergaan.

Hopelijk volgt er snel meer nieuws.

Door: John

1 opmerking:

  1. Hee mannen,
    dat is goed kl%#$ zeg!
    We hopen dat het allemaal nog op tijd afkomt en dat we volgende week zaterdag een biertje kunnen drinken met jullie en dat de beamer op 9 juli brullend door zijn geboorteland stuift.

    Keep 'em sharp zou ik zeggen.

    Groeten uit Wijk bij Duurstede,
    Jaco en Patrick
    Team Roet du Soleil (vorig jaar De liftys met de Hijskraanopel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen